Senaste veckan...

…träning: På det stora hela, jag kör på riktigt bra (2-3 cardiopass om dagen). Nästa vecka blir det stora förändringar i mitt tränande, förhoppningsvis till det bättre.

 

…sömn: Inte så bra, och utan sömntabletter hade det gått riktigt dåligt.

 

…musik: Sade och Kraftwerk fyller mina dagar.

 

…upplevelse: Jag skulle verkligen behöva en fet upplevelse snart.

 

…tacksamhet: Att allt gick bra när JV blev pappa  för några dagar sedan – så skönt!

 

…positiva tanke: Tyvärr inga alls, snarare tvärtom…

 

…ilska: Jag är helt vansinnig på mig själv, hur kunde jag tappa greppet när jag hade det så bra…

 

…kost: Unnade mig en riktig ätarhelg där allt var tillåtet, behövde göra det för att inte deppa ihop helt och hållet.

 

…X: Det borde sjunka in och mana mig att gå framåt på egna ben, men för varje dag som går känns det bara allt mer overkligt att hon inte finns i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Figgan

Jag beklagar verkligen. Jag hur det känns ...

2009-09-07 @ 23:22:10
URL: http://www.metrobloggen.se/sophiefigoni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0