Måndag morgon

En ny vecka med nya möjligheter (fast egentligen är varje andetag en ny möjlighet). Sitter här hemma och försöker piggna till lite innan jag ger mig ner till gymmet för lite morgoncardio – stavgångsmaskin och simning. Hade gärna gett mig ut och promenerat men inflammationen i högerbenet är inte läkt (liksom min inklämning i vänster axel) så därför blir det ytterligare en vecka med intensiv rehabträning. Hade egentligen tänk köra en bootcampvecka med tokigt hård träning tre gånger om dagen, men det får vänta en vecka eller två tills kroppen är hundra. Men inget gnäll ska inleda veckan utan istället accepterar jag omständigheterna och säger: Let's get it on!


Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Ganska skönt faktiskt med en ny fräsh vecka som erbjuder en massa möjligheter. Hoppas det går bra med din rehabträning, och håller tummarna för att dina skador läks!

2009-09-28 @ 22:07:43
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Grapefruitboy

Fina fina Snorkkis - tack för din omtanke.

2009-09-29 @ 13:38:09
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0