Gårdagens… (8/9)

…träning: Eftersom de byter lysrör ovanför 50-meterbassängen i Valhalla, så får jag hålla till godo med stavgångsmaskinen på morgonen (dryga timmen). På lunchen blev det ett 45 minuter spinningpass där jag körde riktigt hårt och tungt. Och på kvällen blev det 90 minuter spinning – och det känns riktigt bra att jag orkar köra ett sånt pass i hårt tempo. Började även att vibrationsträna igen – Sofie inspirerade mig med sin lilla framgångsberättelse. Ska lägga in tio minuter vibration 5 gånger i veckan hädanefter.

 

…sömn: Som vanligt, det funkar, men inte utan hjälp.

 

…musik: New Order

 

…upplevelse: True Blood – en riktigt skön teveserie som jag snart kollat hela andra säsongen av.

 

…tacksamhet: Att jag lever…

 

…positiva tanke: Har så svårt att boosta mig själv med positiva tankar just nu – men kanske kanske är jag något på spåren med sorgbearbetningsboken jag läser just nu.

 

…ilska: Jag är mest arg på mig själv…

 

…kost: Bra grejer hela dagen, surdegsbröd, omeletter, ryggbiff, avokado etc.

 

…klädesplagg: Måste hylla ett par svarta Pradabyxor som jag tränar i - lätt snyggaste och coolaste träningsbyxorna i hela världen!

 

…X: Ohhhhh, jag vill så gärna att hon ska få veta den personen hon lämnade bakom sig, honom har jag också lämnat bakom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0