Gårdagens…

…träning:  Kors i taket, bara två cardiopass (och lite core) i går. Men det berodde på att jag unnade mig en två timmar lång massage på lunchen. Givetvis grymt skönt, men det känns i kroppen i dag. Speciellt min vänstra axel (som alltid strulat lite) är på dåligt humör. Lördag blir vilo- och ätardag.

 

…sömn: Har nu stabiliserat sig på en okej nivå.

 

…musik: När jag färdig med New Order och letar nytt.

 

…sexsubstitut: Ostbågar är det jag tröstar mig med när det känns för ensamt i sängen. Det blir lite klibbigt och äckligt, så jag får bädda om ofta, precis som om jag hade ett aktivt sexliv.

 

…dokumentär: National Geographics film ”Vetenskap och konspiration runt 11 september”. Det finns en hel del konspirationsteorier runt 11 september och i den här filmen går de till botten med de flesta av dem. Det visar sig att konspirationsteoretikerna har helt fel (vilket de inte erkänner i filmen trots att de blivit totalt överbevisade).

 

…upplevelse: Det var tomt på upplevelsefronten i går.

 

…tacksamhet: Och det var dåligt med tacksamhet också

 

…ilska: Men arg var jag, på mig själv. Grr… hur kunde jag slänga bort så mycket, så många år, så mycket pengar, så mycket kärlek…

 

…upptäckt: Jag har ju egentligen vetat om det i flera år, men mina mentala blockeringar har varit gigantiska och har hindrat mig att göra även små saker som piffar till vardagen. Hur som helst, jag upptäckte http://www.myp2p.eu/ ordentligt i går. En helt fantastisk sida om man vill se livesport på datorn – precis varenda sportevenemang kan man kolla genom den här sidan. Och det är gratis.

 

…X: Jag skrev ett sms till henne i går – hon har inte svarat, vilket är var ganska väntar. Vet inte om sms:et var en bra idé, men innehållet kom från hjärtat utan att vara påstridigt och skuldbeläggande.

 


Kommentarer
Postat av: Figgan

Hoppas du får svar, håller tummarna för dig.

2009-09-12 @ 14:43:38
URL: http://www.metrobloggen.se/sophiefigoni
Postat av: Grapefruitboy

Hoppas också på svar, men jag tror inte att hon kommer att svara - den här gången.

2009-09-12 @ 21:37:11
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/
Postat av: Sofie

"Det blir lite klibbigt och äckligt, så jag får bädda om ofta, precis som om jag hade ett aktivt sexliv."



Du har så sjukt underbar humor. L Så ostbågar is da shit! Det ska jag lägga på minnet här hemma...hahahaha Kram Sofie

2009-09-13 @ 07:35:03
URL: http://www.sofiesundberg.se/blog
Postat av: Grapefruitboy

Sofie: Ostbågar är definitivt da shit! Och strunta i det där ostbågspåsarna som de påstår att de är 30 % mindre fett i och liknande, ska man "göra det" är det lika bra att "göra det" ordentligt! ;-)

2009-09-13 @ 13:17:17
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0