Gårdagens… (15/9)

…träning: Vilodag på en tisdag? Vafalls? Jo, det är den nya regimen. Min nya PT har verkligen tjatat hål i huvudet på mig att jag måste vila massor om jag ska bygga muskler. Och jag har bestämt mig för att ge hela hans program en stor fet chans.

 

…sömn: Den var bra.

 

…chock: I går fick jag träna på kroki-målning på Konstskolan. Från morgon till eftermiddag satt jag och målade av en naken kvinna (som såg helt okej ut).

 

…musik: Underbara Kraftwerk fortsätter att rulla, älskar det!

 

…teveserie: Just nu följer jag fyra olika teveserier och i går hade jag chansen att se ett avsnitt av varje efter varandra. Bäst är Deadwood, tvåa är Entourage (även om den är lite fånig), trea är Hung (som bara blir allt fånigare) och på sista plats kommer True Blood (überfånig) som är farligt nära att uteslutas från mina rutiner.

 

…utmaing: Jag har ganska länge haft en idé kring hur man skulle kunna tjäna pengar på sportsbetting. Problemet är att idén kräver grym disciplin och återhållsamhet, vilket är ruskigt svårt för mig när det gäller betting. Men nu är det banne mig dags att vara ruskigt disciplinerad i en vecka till att börja med. Sedan en vecka till. Och en till. Och sedan…

 

…kost: Trots att jag inte tränade i går var jag konstant hungrig - och jag åt och åt och åt. Styrketräningen i måndags måste verkligen ha funkat bra.


Kommentarer
Postat av: Snorkkis

Ja vila är ju också viktigt! Och så känner man su sånt sug efter träningen efter en vilodag!

2009-09-16 @ 21:39:00
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Vem på SATS kör du PT med? L

2009-09-18 @ 00:27:09
Postat av: S

Fråga får man alltid. :)



Här kommer svaren; Ja, jag träffar någon. Komplicerat svar nej. De tre inläggen avser tre olika skilda saker och personer. // S.

2009-09-18 @ 22:47:07
Postat av: Grapefruitboy

Snorkkis: Helt klart är vila viktigt - på alla de sätt



Sofie: Tyvärr blev det bara 2 PT-pass, har problem med både vänster axel och höger lår. Det gjorde ont så fort vi lassade på lite vikt. Måste rehabträna mer de närmaste veckorna (och massa cardio) innan det är dags för ett nytt försök med PT. Vem jag körde med? Martin W på Kungsgatan

Härligt att du träffar någon! Verkligen glad för din skull!

2009-09-19 @ 12:04:18
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0