Gårdagens… (14/9)

…träning: Nu har jag inlett mitt nya träningsprogram för i höst. Det går kort och gott ut på att bygga muskler de närmaste tre månaderna. Kommer köra PT tre gånger i veckan. Eter PT-passen lägger jag in ett spinningpass, men i övrigt är all form av cardioträning bannlyst framöver (förutom på fredagar då jag tänker unna mig ett pass). Utöver detta tänker jag gå på några yogapass varje vecka.

 

…sömn: Var rätt stressad när jag skulle somna, men har sovit helt okej ändå. Extra viktigt med sömn nu när det ska byggas muskler!

 

…musik:  Är på väg ner i ett djupt Kratwerkträsk – håller på att lyssna igenom alla deras skivor från början (och de har släppt många!!!). Men oj oj oj vad bra dom är. Älskar Kraftwerk!

 

…upplevelse: Redan första dagen på konstskolan märkte jag att det finns utvecklingspotential i  mitt tecknande. Jag är inte helt hopplös!

 

…tacksamhet: Går till min vän Arkitekten, tack för att du planerar och tänker på mig.

 

…positiva tanke: Att jag inte kände mig så rädd, jag börjar våga igen.

 

...kost: Kolhydraterna gjorde stor comeback i går. Kommer att äta stora mängder av allt framöver och det är givetvis kul. Förutom att man får diska i tid och otid - köket blir ju ett bombnedslag på en dag annars.

 

…ilska: Min jävla högeraxel! Ge dig! Vi ska ju köra hårt nu och göra dig stor, stark och fin!

 

…X: Det har varit mycket kaos i mitt huvud, men långsamt börjar tankar och känslor att klarna allt mer. Tror faktiskt att jag kommer att klara av möta henne snart, utan att tappa konceptet och inte förgås av sorg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0