Gårdagens…

…träning: Tre finfina cadiopass. Så fina att jag i dag ska belöna mig med en tvåtimmarsmassage – det är jag värd!

 

…sömn: Den positiva tendensen håller i sig.

 

…musik:  Snart färdig med New Order – för den här gången.

 

…upplevelse: Chattade med en ny fin bekantskap i går – hoppas vi gör om det snart igen, eftersom hon är väldigt vettig och bra.

 

…tacksamhet: Går till en väldigt söt konststudent i Stockholm.

 

…positiva tanke: Har ångest inför jul och nyår redan nu, kommer att bli första utan X på nio år. Men jag är inte passiv, utan tänkte efter vem jag helst vill fira med (en av mina bästa vänner), ringde honom och berättade det och han sa JA direkt. Bra gjort av mig!

 

…ilska: Blir arg när media hänger ut Guantanamo-svenskan igen – jag vill ha lite mer bevis innan jag dömer någon.

 

…X: Tänk att hon går omkring häri Göteborg och lever sitt egna liv utan mig, och är väldigt nöjd med det. Hjälp…


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du lägger upp inläggen på ett intressant sätt. Man får verkligen en blick över ditt sinnestillstånd.



Hoppas du skippar att oroa dig över helger, trots att de inte kommer se ut som tidigare år. Livet går vidare, tar nya steg. Lika bra att hänga på direkt. Ta på dig de bästa skorna bara!

2009-09-11 @ 22:46:25
URL: http://rebeccaskitchen.se
Postat av: Grapefruitboy

Rebecca: tycker också upplägget på bloggen funkar, men ska försöka utveckla det ytterligare.

Livet går vidare, men jag försöker städa upp ordentligt efter mig innan jag går vidare, annars kommer bara skiten tillbaka senare - i varje fall är det min erfarenhet.

2009-09-12 @ 09:09:16
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/
Postat av: Linda Byström

Kul att du vågar förändra ditt liv, utveckling leder alltid till något positivt. Ha en fin söndag//Linda

2009-09-13 @ 11:36:50
URL: http://www.metrobloggen.se/lindafitness
Postat av: Grapefruitboy

Tack Linda! Genom att följa din blogg blir jag - nästan - varje dag övertygad om att DET GÅR!

2009-09-13 @ 13:19:23
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0