Senaste dagarnas... (26-28/8)

…träning: det har gått riktigt bra faktiskt – ligger på tre cardipass om dagen och kroppen svarar bra på träningen. Min kondition börjar bli prima och det ska bli sjukt kul att testa den i både löpspår och på tennisbanan när inflammationen i högerlåret släppt. Och om några veckor ska jag börja lyfta blytungt på gymmet  och då är det heller fel att ha prima kondis.

 

…sömn: ojämn, kanske är det så att jag behöver någon att hålla om, någon att gosa lite med på kvällen och morgonen.

 

…musik: Jonatan Johanssons ”Innan Vi Faller”

 

…tacksamhet: har haft lite svårt att känna den riktiga ödmjuka tacksamheten de senaste dagarna, har mer varit lite girig och ego (jag vill HA något).

 

…positiva tanke: har haft så många positiva tankar de senaste dagarna att jag haft svårt att vara deprimerad, vilken känns konstigt, ovanligt och ganska bra.

 

…ilska: Göran Skytte! (utan motivering)

 

…kost: här börjar jag känna mig riktigt nöjd. Både på torsdag kväll och fredag kväll har jag unnat mig lite mer och onyttigare mat (plus lite vin & champagne eftersom jag firat roliga saker tillsammans med vänner), men det har inte känts det minsta fel. För i övrigt har jag ätit exemplariskt. Och har man, som jag, kört 14 träningspass på 5 dagar så är det inga problem att unna sig lite.

 

…klädesplagg: inget särskilt. Däremot ska jag göra en rensning i garderoben snart. Har en massa kläder jag inte använder och som är trista påminnelser om mitt gamla liv. Och precis som FS sa till mig förra helgen, genom att behålla dem så är det som om jag inte riktigt gått vidare…

 

…X: jag såg henne i går på Sats Kungsgatan (hon var så otroligt vacker), men hon såg inte mig, och jag gav mig inte till känna. Hon dansade och såg så lycklig ut vilket fick mig att känna att jag inte ville störa. Hon har det haft det tungt också och jag kände att jag unnade henne glädjen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, blir nästan avundsjuk på hur du liggger i med träningen. L Härligt att läsa att du kännt dig glad de senaste dagarna, positiva tankar lyfter humöret. // Soffi

2009-08-29 @ 20:04:42
Postat av: Angelica

önskar dig en trevlig söndagskväll ;) kram

2009-08-30 @ 18:26:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Grapefruitboy

Sofie: Jag är sjukt förvånad över hur hårt jag tränat - det är så långt i från mitt "gamla" jag att jag nästan blir vilsen...



Angelica: Tack tack.

2009-08-31 @ 11:12:43
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0