Helgens...(21-23/8)

…träning: Helgen har varit lugn, bara lite stavgång (30 min) och simning (500 meter) på morgonen. Kroppen behövde verkligen vilan inför de kommande veckorna då ska det ska hårdköras cardio kombinerat med kalorisnål diet.

 

…sömn: Över förväntan. Har inte sovit ensam (men inget sex) vilket säkert hjälpt en hel del. Så otroligt skönt då kroppen verkligen behövde återhämta sig och få lugn och ro att växa lite.

 

…musik: Fun City med John Barry.

 

…upplevelse: Att återigen upptäcka att när man släpper greppet lite och skiter i sin rädsla så kommer en liten orkan av positiva biverkningar.

 

…tacksamhet: FS, tack för att du kom och hälsa på i helgen, talade med mig, höll om mig och på alla de sätt var en underbar vän.

 

…kost: Har passat på att vräka i mig ganska mycket utan att för den skull tappa konceptet fullständigt.

 

…klädesplagg: Plockade fram ett par gamla Helmut Lang-jeans som satt helt okej – men om de sys in ett par centimeter kommer de att sitta perfekt.

 

…X: Långsamt, långsamt började jag släppa greppet lite i helgen. Nyckeln är att fokusera på vad jag påverka i mitt liv, inte vad någon annan kan göra.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad skönt med sällskap i helgen, sånt brukar göra gott. Hoppas du fått en bra start på veckan! // Kram S.

2009-08-24 @ 23:36:17
Postat av: Grapefruitboy

Visst gjorde sällskapet gott. En fin och förstående vän gör att man klarar det mesta.

2009-08-25 @ 22:09:12
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0