Gårdagens… (25/8)

…träning: På morgonen blev det 45 min i stavgångsmaskinen och 1 000 meter siming, på lunchen 30 min spinning och 30 min core och på kvällen ett 75 minuters yogapass. Allt enligt plan med andra.

 

…sömn: Riktigt bra – djup och avslappnad och drömmarna är stimulerande.

 

…musik: Vad som helst med Roxy Music

 

…upplevelse: Cykla. Ordnade en cykel i går och det var verkligen positivt. Sparar massor av tid och får massor av nyttig vardagsmotion.

 

…tacksamhet: Jag är tacksam att jag är mogen nog att fatta att jag ska ha hjälm när jag cyklar. Känner mig inte det minsta töntig.

 

…positiva tanke: Vad som än händer så kommer det att gå.

 

…ilska: Skulle kunna skriva pappa igen, men i går försökte han lite faktiskt…

 

…kost: Så här såg/ser min cardiodiet ut.

Proteindrink som tas mellan stavgången och simning

Frukost: surdegsbröd med rostbiff, två kokta äggvitor och en cocktail av kosttillskott

Proteindrink cirka 45 min före lunchcardion

Proteindrink direkt efter lunchcardion

Lunch: intas timme efter lunchcardion och då är det kött och grönsaker som gäller

Mellanmål: Surdegsbröd med rostbiff, lite frukt, proteindrink och en cocktail av kosttillskott

Proteindrink direkt efter kvällsträningen

Middag: intas en timme efter träningen och då är det äggviteomelett och lite grönsaker som gäller

En halvtimme innan läggdags blir det en ketamindrink

 

…klädesplagg: En blårandig Rykkel t-shirt – den är grymt snygg.

 

…X: Är lite orolig att anledningen varför jag mått riktigt bra i två dagar är att jag undermedvetet går och hoppas på att få henne tillbaka på grund av brevet jag skrev. Om det är så, är jag ute på väldigt tunn is

 

…överraskning: En väldigt sexig tjej, som jag tränat lite PT-cirkel med, tog kontakt med mig utanför för Sats Kungsgatan i gåt. Tyvärr babblade jag på alldeles för mycket – eller kanske inte…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0