Gårdagens… (24/8)

…träning: Så där ja, då var man i gång med cardiodeffen. Gick över förväntan första dagen. På morgonen blev det 30 min stavgång och lite sjukgymnastik för mitt infekterade högerlår. På lunchen blev det 60  minuter yoga och på kvällen blev det 45 minuter pulsspinning och ett corepass.

 

…sömn: Riktigt bra faktiskt.

 

…musik: Jürgen Paape http://www.youtube.com/watch?v=BKCue4s4Cbg

 

…upplevelse: Helt klart pulsspinning.

 

…tacksamhet: Går till JL, han är försiktig, men han är inte feg eller dum. Därför blir hans råd oftast de bästa när det är känsliga situationer.

 

…positiva tanke: Att jag faktiskt kan förlåta mig själv ibland.

 

 

…kost: Endast en dag in i deffen blev jag ganska besatt av godis, nästan komiskt faktiskt.

 

 

…X: Nu är brevet skickat! Ett värdigt och respektfullt brev. Känns bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort med låret, har du skadat dig? // S.

2009-08-25 @ 22:26:39
Postat av: Grapefruitboy

Det verkar som om jag har en inflammation i trokanter major; vid Gluteus medius fäste. Förmodligen har det kommit av att jag tränat för hårt - spelade väldigt mycket tennis mellan mars och juni och började även att köra lite tyngre lyft med benen när styrketränade. Kom i håg att jag var en missbrukande slappis för mindre än fem månader sedan...

Men jag är på bättringsvägen, IFK-kliniken hjälper mig, äter voltaren och gör bara övningar som inte belastar den känsliga muskulaturen. Så om 10-14 dagar tror jag att jag kommer vara helt läkt.

2009-08-26 @ 10:53:58
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/
Postat av: Linda Byström

Tack för tipset, ska ner och hämta den strax. Skönt att du är på bra humör. Kör hårt! Kram

2009-08-26 @ 13:59:17
URL: http://www.metrobloggen.se/lindafitness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0