Gårdagens… (20/8)

…träning: I går var det hundra procent vila för första gången på tolv dagar. Så otroligt skönt.

 

…sömn: Sover inte alls bra just nu, riktigt jobbigt är det.

 

…upplevelse: Usain Bolt!!!

 

…ilska: Fortfarande min pappa – jag sträcker inte bara ut handen, utan en hel famn, ändå fortsätter han precis som vanligt. Det gör så jävla ont…

 

…kost: I går vräkte jag i mig en massa onyttigheter (dock inget socker). Känns inte alls dåligt eftersom det känns som om kroppen suger upp alltihopa och gör om det till slimmade muskler…hahaha…

 

…klädesplagg: Är så glad att jag börjat träna eftersom det gjort att jag kan använda lite tightare kläder. Speciellt linnen – i går blev det ett vit Levislinne.

 

…X: Ahhhhhhhh…. Vet inte vilken fot jag ska stå på. Hade tänkt skriva ett långt brev, men nu känner jag inte alls för det längre. Är rädd, arg, ledsen, likgiltig….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0