Gårdagens… (19/8)

…träning: 40 minuter i stavgångsmaskinen och 1 500 meter simning på morgonen, styrketräning (rygg och triceps) och lite mer simning (500 meter) på eftermiddagen. Nu blir det vila i två dagar – är så tung i kroppen.

 

…sömn: ingen vidare alls – vaknar och tänker på mitt X ständigt. Hoppade sömntabletterna, vill vänja av mig från dem helt och hållet.

 

…musik: Like You (Supermayer Mix) med Gui Boratto – fantastisk spinninglåt.

 

…ilska: min jävla pappa – världens största barnrumpa!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad du ligger i med träningen, imponerande. :) Jobbigt med ditt ex, fast och älta det förflutna gör oftast bara saker värre. Varför inte fokusera på den nya donnan istället? L. // S.

2009-08-20 @ 14:12:50
Postat av: Grapefruitboy

Sofie: Jag ligger i som bara den, men nu väntar två dagars vila (och de två sista dagarna innan jag ska köra en minideff på två veckor). Har tränat i fem månader nu och har kommit över den första tröskeln och känner att jag vill fortsätta att passera fler trösklar.

Angående mitt ex, visst borde jag släppa det helt, men det är ju inte alltid så lätt. Men jag håller inte på och ringer och tjatar etc, utan lever mitt liv så gott kan jag kan.

Den nya donnan är mest av allt en vän, även om det definitivt finns lite vibbar också



Puss puss

2009-08-20 @ 20:23:24
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0