Gårdagens… (18/8)

…träning: 45 minuter stavgångsmaskin (eller heter den något annat) och 1 000 meter simning på morgonen. Styrketräning (bröst och biceps) på eftermiddagen (körde tyngre än någonsin tidigare och slog personligt rekord i bänkpress, 85 kg).

 

…tacksamhet: tog ett väldigt förnuftigt och bra beslut i går, så jag var mest tacksam mot mig själv.

 

…ilska: en gång i veckan går jag på samtal i kommunens regi angående drogmissbruk. Det är meningen att dessa samtal ska vara ett stöd för mig. Helt ärligt så är samtalen ett stort skämt – för i grunden får man ingen hjälp alls utan det är mer ett spel för galleriet så att det ska verka som om kommunen ”gör något”. Personer som inte är lika motiverade som jag är helt körda. I går visade sig det extra tydligt då personen jag pratar med tydligt visade att denne inte lyssnar alls – än mindre förstår vad jag säger…

 

…kost: Standardfrukost, lunch på en japansk restaurang i Vasa (kyckling) och middag på Caleo (massor av god mat och sällskap av en vän som förmodligen har haft Sveriges bästa kondition och inställning till träning).

 

…X: funderar som bäst vad jag ska svara henne – vet bara att det kommer att bli ett långt och väldigt ärligt svar.

 

…fråga: hur ska jag lägga upp träningen och kosten den närmaste tiden? Det lutar allt mer åt att de närmaste två veckorna blir extremt cardioinriktade kombinerade med någon variant på en atkinsdiet.

 

…hopp: talade FS i går kväll, hon är verkligen helt fantastisk. Frågan är om jag någonsin har träffat en mer intressant kvinna. Hon är verkligen något alldeles extra; synd bara att jag är allt annat än ett pojkvänsämne just nu…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0