Gårdagens (17/8)

 

 

…träning: på morgonen blev det halvtimme i stavgångsmaskinen och 1 000 meter simning, på eftermiddagen blev det styrketräning (axlar och underarmar).

 

…sömn: helt okej, men det beror mest på att jag börjat ta Propavan (det svagaste sömnmedlet som säljs på apoteket) igen efter två veckors uppehåll.

 

…musik: eftersom det ringer i mina öron fortfarande – My Bloody Valentine i lördags var mäktiga och fantastiska. (I dagens SvD finns en rättelse gällande My Bloody Valentine som jag är upphovsman till – grymt nördigt.)

 

…tacksamhet: går till min vän DX – han ger mig helt fantastiska tips. Ska berätta mer om vad han tipsat om senare.

 

…kost: till frukost blev det surdegsbröd med rostbiff och kokta ägg, till lunch blev thaibuffé på Amazing Thai (Vasagatan) och till middag blev det ryggbiff med caprese. Mellan måltiderna diverse proteindrinkar och proteinbars.

 

…klädesplagg: mina ljusa D&G-jenas satt fantastiskt bra på mig i går, bättre än någonsin faktiskt.

 

…X: Fick ett oväntat långt mail av henne i går. Det var ganska fint skrivet även om andemeningen i innehållet var att jag ska glömma henne och inte hoppas överhuvudtaget. Nu funderar jag som bäst hur jag svara, men jag tänker fundera ordentligt innan jag gör det.

 

…bio: såg "Sommaren med Göran" i VIP-salongen på Bergakungen. Var faktiskt ganska skoj – svenska komedier brukar annars vara deprimerande tråkiga.

 

mätning: vägde 84.5 kilo och hade 9.8 % i fett (med den siffran ska tas med en nypa salt eftersom det var en sådan där manick som man håller i händerna, men det positiva är att när jag mätte med manicken för en månad sedan var min vikt 82 kilo och fettprocenten 10.5 %).


Kommentarer
Postat av: Sofie

1000 m det var långt, jag orkar knappt 500 asg.

// Sofie.

2009-08-18 @ 21:57:09
Postat av: Grapefruitboy

I dag var jag ännu "värre" - simmade 1 500 meter (kan ha varit 1 600 meter också, tappade räkningen).

Anledningen varför jag simmade så långt var en aning patetisk; hade planerat att bara simma 1 000 meter, men när jag simmat 950 meter hoppade en überläcker kvinna ner i bassängen (som jag haft lite oskyldigt span på) och då var man ju tvungen plaska i vattnet ett litet tag till...

2009-08-19 @ 11:19:55
URL: http://grapefruitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0